AyAt2 CInTa Si gAd!S...

    hoHoHoi...(>,<)

    Lor separat

    Sam vocabular

    Tequilas Flamejantes

    JiKa AkU jAtUh HaT!...(>>>''<<<)

    YA ALLAH...jika aku jatuh cinta,
    cInTakAnlAh aKu PaDA SesEoRaNg
    YAng mELabUhkaN CIntAnYa paDaMu,
    AgAR bErTaMbAh KeKuAtaNkU uNtUk MenYInTaImu..

    Ya MuHAImIn jIkA aKu jaTuH hAtI,
    IzInKanlah Aku MEnYENtuh HaTi seSeOrAnG
    YaNg HaTiNyA tErTaUT pAdAmU,
    aGar tIdAk TeRjAtuH aKU daLam jUrANG cInTA nAFSU...

    yA rAbBaNnA jIka AkU jAtUH hATi,
    JaGaLah HaTIku pAdanYa aGar TidAK bERpALing
    daRIpAdA hAtImU..

    Ya Rabbul IzzAti JIkA aKu RInDu,
    RiNduKanLAH akU pAda SeSEoRanG yAnG
    MeRiNDUi sHaHid dI jAlanMu.....

    YaALLah jIka AkU mEnIKMatI CiNtA kEkaSIhMu,
    JaNganlAh keNiKMaTAn Itu meLebiHi KeNiKmAtAN iNdahNya BerMuNajAT dI sEPErTIga MaLam tErAKhirMu...

    Ya AllAH JiKA akU JatUh HatI pADa KEkASiHMu,
    jAnGAn BiArKaN AkU tERtatIH dAn TERjATUh
    dAlaM pErJalAnAN pANjAnG mENyeRU MAnUsIa kEPadaMu...


    Powered by Blogger.

    Followers

"~My mUsIC~"

WaRnA PiNkKu..(^_^)

eRtI KeHiDuPaN..

adakah seorang insan yang mengerti..
apakah arti kehidupan ini…

pernah kucari arti cinta sejati
namun yang kutemui hanyalah mimpi..
suatu mimpi kosong yang tak bertepi
apakah salah hati ini
ingin memiliki sebuah cinta sejati..

apakah arti sebuah persahabatan sejati
apakah itu juga sebuah mimpi..?
jika benar,
apalah arti semua ini..
sudah banyak hari kujalani
tanpa suatu tujuan yang pasti…

semua seakan hanyalah ilusi..
ilusi yang tiada memiliki arti

namun akhirnya satu hal kusadarihanya
Tuhan yang sungguh mengerti,
tentang semua arti kehidupan ini..
kekosongan hati ini
tidak lagi diisi dengan benci..
tak ada yang lebih murni
dari kesucian cinta Ilahi
( !  ___ ! )

BILA LELAKI BETUL2 SERIUS DALAM PERCINTAAN…. 
 Kecantikan kamu diketepikan…keikhlasan kamu diutamakan...Apabila timbul orang ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.si dia akan sentiasa menghantar sms..wlp...an diblas..ini tnda si dia sentiasa memikirkan kamu… Si dia sanggup menitiskan air mata demi kekasihnya.. Bukan semua lelaki anggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan. Tidakkah kamu terharu melihat seorang lelaki yang sanggup menitiskan air mata demi kamu. Itu membuktikan cintanya begitu kuat buatmu.Sentiasa menghiburkan hati kamu dikala gundah...Sentiasa bersungguh melakukan sesuatu untuk kamu...Jangan kamu anggap teman lelakimu seorang yang kuat membebel  Sekiranya setiap masa dia cuba memberi kamu nasihat. Ingat, nasihat bermaksud mengingati.Jika sudah sayang, macam-macam akan kamu fikirkan termasuklah bimbang akan kehilanganya. Begitu juga jika teman lelakimu menyatakan dia selalu memikir dan risaukan kesudahan hubungan kamu. Ini bermakna dia selalu fikirkan mengenai hubungan kamu dan bagaimana untuk menyelamatkannya dari berakhir begitu sahajaAda juga lelaki yang cepat berasa sensitif dan mudah marah sekiranya apa yang diperkatakannya tidak diambil perhatian, lebihlebih lagi dari orang yang dia sayangi. Baginya kamu bersikap acuh tidak acuh. Hal ini boleh menimbulkan perasaan cemburu meluap-luap, tambahan pula sekiranya kamu boleh menjadi pendengar setia apabila berdampingan dengan orang lain. Pasti dia merasakan dirinya tidak berguna pada kamu.. Lucu tapi hakikatnya begitulah apabila teman lelakimu berperangai tidak ubah seperti anak-anak kecil semata-mata untuk mendapat perhatian daripadamu. Si dia mahu bermanja dan inginkan kekasih hatinya melayannya lebih daripada orang lain yang pernah kamu sayang. Kalau dia merajuk hati, sesekali cubalah untuk memujuknya.Kamu hadapi masalah dan orang pertama yang datang membantumu adalah teman lelakimu. Tandanya dia tidak mahu melihat kamu susah dan rasa bertanggungjawab untuk membantu.sekiranya teman lelakimu sentiasa bertanyakan soalan yang sama, “you masih sayang i?”, jangan anggap itu satu persoalan yang membosankan. Itu tandanya si dia tidak mahu kasih sayang kamu kepadanya menjadi luntur. Sebab itulah, kalimah tersebut sentiasa diulang-ulang agar kamu tahu betapa si dia sentiasa mahu kamu ingat diri kamu sudah dimiliki olehnya..Tidak suka kamu memakai seksi...kerna tidak suka kamu diperhatikan lelaki lain wlpn berlengan pendek...Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap.Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga.Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya. Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya. Dia tidak suka kamu keluar malam…tanda ingin menjaga pandangan org terhadap kamu... Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.  Dia tidak suka ada lelaki lain mendekati kekasihnya.   HARGAILAH Lelaki dan terimalah mereka seadanya…. Berilah diri kamu peluang untuk kembali mencintai seseorang yang bergelar LELAKI
InSYaaLLaH sUaTu hArI NanTI...
amIn...

KeBoSaNanKu BeRmULa....( ~ _ ~ )

HUh??CiNTA???

      ApA MakNANya CiNta???ADakah kite hanya mengarapkan cinta semata-mata??CINTA...hanya senang disebut..namun untuk MEMAHAMI n MENGENALI CINTA  itu bukanlah hanya sekadar disebut...tp MENGERTI la erti SEBENAR cinta.....I LoVe U??
WaaaaaaaaaaaHH...(~_^)

cAmAT TiNggaL sAYanGkUuuu...( ! _ ! )

AsSaLaMuALaIkUm…(~_^)
HarI  Ni  kAN..HaRi  jUmaaT…oOO…LaGi  3  mGgu  Aku Dh  nk FInAl..Ya  allaH..biAq  bEtU i   ni..cEk  x StUdY2  lG NI..NK BT CmmANa  Ni??huhuu….Oooppps…!!JgN  On  pApEw  AKauN  oR  BlOG  sLaGi  x AbIs  EXaM…Huhuhu,,,mENDiAM  dIrI  La  SeKejAP Naaa…AWaT  akU   cAkAp   pEnanG  ni??huhuhu…HAHAHA…pAPe pN..EsaU   juGAk  Sal  ExAM   ni…adOOii….Pe  HaBaK  La BlOg  CeK Nant!…KaBa  BeK  Ka??huhu…DH2..xNk   CkAp  PeNanG LgI..HuhUhu….bTw  AKu   iNgAt   Nk  FoCuS   EXaM  la..ESaU Laa…NanNtI  lEPaS   EXaM   akU   Nk   ON  jE   sEmuA   akaUn  Yg AKu   Ada…HUhu…Tp   kN  Kn..tP  Kn..LePas   ExAm  Nk   bUaT  ApE   ErkKK??NK  KeJe   ke   NgAnGur   JeRK??huhu…Tp   akU  fIkiR   Kn   BettER   AKu   kEjE  la…DapAT   DuIt   JgAk..BeTUl X??hAHaha..tu   Pn  Lau   BlH   La…HaHAha….HaRaP2   DpT lAaaa….AkU    x   pEnah  adA  pENgaLAmAn  Keje  Lg ni..UmUr   Dh BrApE   Dh…huhuhu…(@_^)…PaPe  Pn…bYe2   My   bLoG   uNtUk SeMnTrA   WkTu   JeRkkk…NanTi   kItEw    jUmpE   LaGi   EEErrkk   SsssaaaayyAAAAnnnGg…MuuAazZZZ.~~~bYe….

Baby..bAby..so CuTe BABy...mUAAAhhh Kt PiPi..GeRAMnYerr..

CumiLkAN BaBy ni...

jUmM SeMbANg2..yUkk!!...( ^_^)..!


ShoutMix chat widget

GaDiS pEmBuRu cInTa...!

GaDiS pEmBuRu cInTa...!
Loading...

AnEkA cInTaKu..(@_^)..!

"TuAn rumAh"

My photo
aLam kEhIdUpan & CiNtAku...($_$) sayalah budak nakal yg mempunyai 2 ase mata bulat.. ( @ _ @ )
There was an error in this gadget

Template by: Free Blog Templates